Medicinsk hudvård med fördjupning i kostens betydelse.

måndag 29 november 2010

Ett par paper-cuts och galet bra priser på energigivande behandlingar i December!

Så var man mitt i snickrandet och byggandet i lokalen. Hudterapeut goes snick-chick och kan numera lägga till receptionsbyggande till min merit. Som tur är har jag ju en förträffligt skicklig herre som hjälper mig med detta, och utan herr Ingemar Åström hade det blivit många fler papercuts och en heeeeel del blod, svett och tårar. Tack!

Efter dag 2 i fixandet har nu rum 1 (mitt hudrum) fått sina möbler och recpetionsdisken har antagit sin grund. Visste ni förresten att man kan bygga en grymt snygg reception på ett par IKEA köksbänkar som bas? Jag har lärt mig en himla massa dessa dagar och mer lär det bli... ;)

Det som känns extra bra just nu också för att alla som kliver in i lokalen utbrister: "Men oj vilken lysig lokal, den var mycket bättre än väntat..." så det känns tryggt i magen att min idé och känsla som jag så starkt vill få fram tycks har funnits sin plats. Advanced Skin Care kommer bli den plats där man förknippar avancerad hudvård med kvalité och resultat. En plats där hud & hälsa befinner sig i harmoni och balans. Ett "quickstop" mellan arbete och hem, att återhämta energi ifrån.

Inom kort kommer hemsidan upp, efter lite justeringar, och kolla då in den nya behandlingsmenyn. Jag kommer lägga till några speciellt återhämtande och energigivande behandlingar för den som vill ha snabb återhämtning. Dessa kommer finnas som både korta och lite längre alternativ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar