Medicinsk hudvård med fördjupning i kostens betydelse.

torsdag 9 december 2010

Då var vi här!

4:e dagen på kliniken och det är full fart! Jag har smygstartat med behandlingar men det är full fokus på kontorssidan just nu. Har även hunnit med att agera målare i dagarna. Vem kunde tro att öppna eget skulle ge en så mycket övriga meriter?
Idag har jag mest agerat kontorsnisse och knåpat på diverse erbjudanden, samt lagt in en annons på mina lediga rum och lite annat smått och gott.

Allt börjar falla på plats men det finns saker att göra så det räcker och blir över. Idag tänkte jag bjuda på lite nya bilder på lokalen och passa på att dela med mig av ett underbart julklappstips!

Som alla redan vet, så är det avkopplande och lugnande stunder för sig själv man vill ha  i år ;) och vad passar då bättre än ett presentkort på Advanced Skin Care?! Och för att vi alla har varit så snälla i år, så vill jag passa på att ge en liten julgåva till er som köper julgåva till andra, nämligen:

För varje 500kr du handlar presentkort för, så bjuder jag på 50kr! Detta gäller hela December, så varför inte köpa både julklappar och Nyårspresenter hos Advanced Skin Care?

Ring, maila eller kom förbi, vi har öppet Mån-Tors 10-18, Fre 10-17 & Lör 11-14.

Tel: 031 711 70 60

Varmt Välkomna!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar