Medicinsk hudvård med fördjupning i kostens betydelse.

torsdag 30 december 2010

VÄLKOMMEN DU UNDERBARA HEMSIDA!

Så var den äntligen här, min fina hemsida! Välkommen in att spatsera runt och läsa. Hoppas jag kan ge lite inspiration, samt att ni kan ge lite till mig? Alla råd och tips välkomnas så hojta till om ni saknar något!

Titta in HÄR!

Nu tar vi och firar in det nya året i ett par dagar men är tillbaka på Måndag den 3e Jan och då lovar jag att presentera vad som sker i Januari. Psst... kan avslöja redan nu att det kommer att komma ett fint erbjudande för den trötta och gråa där ute de första veckorna i januari. Så håll utkik!

Som ett litet tips inför Nyårsfesten vill jag dela med mig av Nimue:s Alpha Lipoic Activator. Serumet får liv i de flesta gråa och trötta hudar och gör att du får ensamrätt på lystern den kväll. Glöm fyrverkerier och bubbel, det är mitt ansikte det kommer gnistra som mest! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar