Medicinsk hudvård med fördjupning i kostens betydelse.

fredag 18 februari 2011

En bra start på dagen! TRÄNING!

Upp i ottan stod jag, för att få min första personliga Pilates träning och det var intressant vill jag lova! Jag har hittat platser som jag inte visste att jag hade i kroppen och nu 3 timmar senare, känner jag redan hur träningsvärken börja sätta in! Antingen så är det otroligt effektiv träning eller så är jag i sämsta möjliga skick som finns! Men enligt Linda på Pilates Complete så är jag stark i muskulaturen men saknar stabilisering, vilket förklarar en hel del av den värk jag känner av i rygg och höft till vardags.

Det finns iallafall inget som slår en tidig start på dagen med träning, och har redan tagit mig an flera projekt som blivit liggandes i veckan samt gjort dem klart. Min effektivitet under morgonen har gjort att jag hunnit med mer under ett par timmar än under en hel dag och är nu redo att möta resten av dagen! Advanced Skin Care både glänser och är fullmatad med idéer för våren!

Tror helt enkelt att jag får bli stammis på 2:a våning här i huset, för med den här energin i kroppen varenda morgon kommer kan det inte gå annat än uppåt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar