Medicinsk hudvård med fördjupning i kostens betydelse.

torsdag 17 februari 2011

Laddar inför morgondagen på Pilates Complete!

Imorgon tidigt innan jobbet ska det bli premiär för mig att testa på Pilates träning, på riktigt! Har testat det i gruppträning förut och gillar skarpt att man använder sin egen kropp som motstånd.
Har man svaga leder och lite slitnings skador som jag, skall pilates vara den bästa metoden för att stärka upp kroppen igen.
Imorgon kl 8 står jag alltså ombytt och ivrig att få en privatlektion av Linda Erlandsson, som tillsammans med Jasmin Sahli driver Pilates Complete. Uppföljning och rapport kommer imorgon, och jag räknar med att få känna att jag lever!
Är så förväntansfull att inte ens ett barn på julaftonsmorgon kommer i närheten!

Vill ni bli lika ivriga? Titta in på deras hemsida: www.pilatescomplete.se


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar